Adobe Audition 3.0 Full

Şubat 17, 2009 at 9:54 am (Bedava Rap Programları)

Adobe Audition 3.0 Full :

Güçlü araçlarla dijital ses dosyalarınızı kaydedin.Kolayca müzik üretin  ve bozuk kayıtları düzeltin. Ses ve videoyu birleştirin. Adobe® Audition® 3.0 ile profesyonel sonuçlar  elde ededbileceğinizden emin olun.USA daki bir çok mc nin kullandığı programdır.Kullanımı Örnek Kayıt,Mix,Master özellikleri kaliteli ve  cubase e göre daha kolaydır.Eski sürümlerine göre daha kaliteli sesler ve mix teknikleri oluşturulmuş.ASIO, VST, DirectX ve ReWire desteği bulunmkatadır.Bedava Programlar vermeye devam edeceğiz.Sitemizi Takip Edin(Вoyutu:232Mb)

Download :

PART 1

PART 2

PART 3

CRACK

11 Yorum

  1. rotin said,

    vallahi sordum en iyisi sizsiniz dediler öyledirde bence emeğe saygı duyuyorum

  2. rotin said,

    program gayet güzel ama full değil 30 gün gecerle admine sesleniyorum crack varmı acaba

    • integrap said,

      ewet cracki war indirdiğin dosyaların içinden crack yada patch çıkmadı mı ?
      ama okey ben koyuyorum linke bak yukarı …

  3. rotin said,

    içinde crack dosyası var ama sadece dosya crack yok neyse ben crackı baska bi yerden indirdim…bu arada program harika kardeşim türkçe yamasına baktım ama daha çıkmamış galiba neyse admine sesleniyorum siten bence süper biişey olmuş ellerine sağlık (emeğe saygı)

    • integrap said,

      programın kalitesi eski sürümlerine göre çok ileri dir.Mix teknikleri çok gelişmiştir bana kalırsa ….

  4. rotin said,

    ewet gayet güzel süper program ama ben bu işlere yeni atıldım bu progyu öğrenmem zaman alack yardımcı olacak biri varsa iyi olur nasıl kullanıoldıgını bilmiyorm yardımcı olacak bi belge veya yama varsa iyi olur (admine selam)

    • integrap said,

      adobe audition 3 mix-mastering konuları yakında açılacaktır !

  5. suskun said,

    çok qüzel ama karışık türkçesi çıkarsa dah qüzel olur

  6. suskun said,

    hepsi neden inmiyor aynanda

  7. suskun said,

    2yi indirmemi istiyo ama 2 inmiyo yha

  8. integrap said,

    rapidshareden premium un yoksa bekleme süresi kadar bekleyip sora başka bir şey indirebilrsin .!!! Yada her part indikten sonra modem e reset atıp indirebilirsin …

Bir Cevap Yazın

